Proč se na zdravotní pojišťovnu nedá jen nadávat?

21. septembra 2021, jiriscobak, Nezaradené

Vzhledem k tomu, že je jen 9 dní, aby Slováci změnili zdravotní pojišťovnu, udělal jsem včera mimořádný webinář o zdravotním pojištění. Původně jsem chtěl na točit pouze vlastní video o tom, jak zdravotní pojišťovny dopadají v soutěži Zlatá minca, pak jsem ale zasondoval u zdravotních pojišťoven, jestli by neměli někoho ochotného se zúčastnit, komunikovat lidsky a tykat si. Dôvera našla. Zeptal jsem se na Facebooku lidí ve skupině, co by se chtěli k zdravotnímu pojištění zeptat, jejich otázky sezbíral a předložil hostu. Dopadlo to lépe, než jsem čekal. Nebyl problém klást i nepříjemné dotazy, zjistil jsem, že některé věci zdravotní pojišťovny prostě neovlivní a na konci se člověk rozpovídal tak, že do limitu jedné hodiny, do které se chci vždy vejít, zůstávala pouze patnáctisekundová rezerva.

Video je tady.