Realisticky o Bitcoinu a kryptoměnách

9. decembra 2021, jiriscobak, Nezaradené

Znám lidi, kteří kryptoměny šmahem odsoudí, protože nejsou ničím kryté. To je pravda, na druhou stranu víc věcí v našich životech funguje pouze na „víře, že mají hodnotu“. Dokud budou lidé věřit, že kryptoměny mají hodnotu, budou mít hodnotu. Proto si nemyslím, že všechny kryptoměny za 10 let zmizí. Udělal jsem o nich webinář a pokusil se, aby hosté hovořili jak o negativech, tak pozitivech. Myslím, že se mi to podařilo.

P.S. Trochu mi vadí, že média píší o kryptoměnách úplně nejčastěji ze všech finančních témat. Čteme, jak Bitcoin stoupá, klesá, trhá nové rekordy. Nevím, jak vy, mě to vadí. Na jednu stranu se kryptoměnám věnuje ohromné množství mediálního prostoru, na druhou je ten prostor poměrně nevyužitý a všechno jsou to obecné informace, které najdeme všude. I proto jsem udělal tento webinář. Chtěl jsem, aby v něm pro veřejnost zaznělo něco navíc.